وزیر کشور در رونمایی از ۱۵۰ ناوگان جدید حمل‌ونقل عمومی مشهد،گفت: نوسازی ناوگان شهری اقدام شایسته‌ای است که مسئولان این استان در راستای تسهیل خدمات برای زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر انجام دادند که در کاهش آلودگی هوا نیز بسیار موثر است.
کد خبر: ۹۵۳۸۳۵۸
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، احمد وحیدی در آئین رونمایی از ناوگان جدید حمل‌ونقل عمومی درون شهری مشهد ‌‌ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان خراسان رضوی به‌ویژه شهر مشهد که خود را برای استقبال از زائران عزادار امام رضا(ع) اماده کرده‌اند، گفت: نوسازی ناوگان شهری اقدام شایسته‌ای است که مسئولان این استان انجام داده‌ و خدمت مهمی به زائران کرده‌اند چرا که حمل‌ونقل آسان از کارهای ضروری برای زائران و مجاوران حضرت امام رضا(ع) است.

وزیر کشور یکی از مهم‌ترین خدمات به زوار را تسهیل در حمل‌ونقل برشمرد و افزود: نوسازی ناوگان در دهه پایانی ماه صفر اقدام بسیار مهمی بود که با تلاش‌های زیاد استاندار خراسان رضوی برای کمک به شهرداری رقم خورد. از سویی دیگر این اقدام در کاهش آلودگی هوا نیز بسیار موثر است.

وحیدی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه حمل‌ونقل عمومی درون و برون شهری به استانداردهای لازم برسیم و آنچه را لازم است انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات مسئولان استانی و کشوری برای میزبانی از زائران دهه پایانی ماه صفر که به مشهد مشرف می‌شوند، خاطرنشان کرد: اقدامات زیر بنایی و تمهیدات خوبی برای این ایام فراهم شده است و امیدواریم مراسم‌های دهه آخر صفر و استقبال از زائران به بهترین شکل اتفاق بیافتد.

همچنین محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد در این مراسم گفت: ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۲۵ دستگاه ون که با حضور وزیر کشور رونمایی شد، از همین امروز در ناوگان حمل و نقل درون شهری مشهد شروع به کار می‌کنند تا خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران همزمان با دهه پایانی صفر گسترده‌تر شود.

وی اظهار امیدواری کرد که این خدمات در راستای خدمت به مردم مورد قبول واقع شود چرا که مردم ولی‌نعمتان مسئولین هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها